pondělí 16. března 2015

Benefití sada – nejlepší a nejrozzářenější!

Během zatím poslední sephorácké akce 2+1 na exkluzivní značky jsem se konečně vydala prozkoumat Benefit, a co je lepšího než si koupit celou krabičku s miniaturkami? K mému šílenému zklamání se klasicky v brněnské prodejně nenacházela moje zamilovaná – Do the bright thing. Zatímco jsem se zoufale loudala Sephorou a přítel se snažil nějak vylepšit můj srdcervoucí výraz, dohnala nás asistentka, že objevila poslední kus někde na výstavce! I kdybych najednou zjistila, že stojí snad deset tisíc, ta neuvěřitelná radost by mi ji nedovolila nekoupit :D

benefit do the bright thing

V sadě se totiž nachází všechny ty hlavní věci, které jsem toužila vyzkoušet – tvářenka Dandelion (3g – originální verze má mít 7g), řasenka They’re real (3g – originál 8.5g), tekutý rozjasňovač High Beam (4ml – plná verze 13ml), rozjasňující primer That Gal (7.5ml – originál 11ml) a černá linka na oči BADgal (0.5g – plná verze 1.2g).

benefit do the bright thing
  
(Benefit sada, Do the bright thing, cena v Sephoře 1050Kč)

Balení je nádherné! Zářivě růžové a plné pidi věci, to si musí zamilovat snad každá :D velikostí je jako menší knížka z tvrdého kartonu, vnitřní přihrádka se dá vytáhnout a zbude vám poměrně fajn krabička na uskladnění nebo přenášení věcí. Perfektní a chytrý detail jsou šňůrečky, díky kterým můžete produkty vytáhnout, žádné zdlouhavé lovení nehty! Na víčku najdete pár lístků s tipy, pod kterými se skrývá zrcátko.

benefit do the bright thing

A teď už k obsahu:

Tvářenka DANDELION – tohle je hlavní důvod, proč jsem vybrala zrovna tuto sadu! A jsem nadšená, brzy se stala mou nejpoužívanější tvářenkou a uvažuju, že bych koupila i plnou verzi. Bála jsem se, jak bude kooperovat se zbytkem obsahu, ale ukázalo se, že snad vůbec nepráší! Je jemňoučce namletá a štětec ji okamžitě nabere. Barva je taková jemná růžovoučká se zdravým a svěžím leskem, prostě s ní doslova záříte. Při zkoumání zblízka v ní najdete mini třpytečky, ale na obličeji nejsou patrné. Je pravda, že na tmavší pleti nemusí být extrémně viditelná a nenaplní očekávání, ale pro ty z nás, které jsou bledší – nádhera. Výdrž je skvělá, nějaké vytrácení jsem zachytila až po 13 hodinách a to nebyla vyčerpaná jen ona, ale i já :D jediné, co mě docela vytáčí, je fakt, že z kartonu nejde nijak vytáhnout a přemístit, takže v prázdné „knížečce“ prostě pořád zůstává. Přiložený štěteček jsem zatím vůbec nepoužila, možná někdy v nouzi na cesty, takže bohužel nemůžu poreferovat.

Barva je na obličeji i samostatně docela těžko zachytitelná - na fotce nahoře je přepálená, jinde byla strašně zemitá a do šeda, tohle je snad nejlepší pokus. Na tváři je zase takový jemňoučký závoj, opět ne zrovna ideální na foto.

benefit do the bright thing

benefit do the bright thing

 
Řasenka THEY’RE REAL – na tuhle jsem byla hodně zvědavá. Vyzkoušela jsem už pár high-end řasenek, ale zatím mě ani Lancome, ani Esteé Lauder nebo další nepřesvědčily o tom, že jsou drahé řasenky nutnost a že výrazně předčí ty obyčejné. Moje řasy jsou spíš rovné, na délku takové průměrné, prostě nic závratného. S řasenkou se trochu hůř manipuluje, což se dalo čekat, je to holt jen miniaturka. Umělohmotný kartáček může být pro někoho trochu šokující, já už podobné zkoušela – skvěle řasy oddělí a neslepují se. Potěšilo mě, že ani na první použití nebyla mokrá, což mě u řasenek často zlobí. Ve dvou vrstvách jsou řasy docela hezké, ale nepůsobí na mě plně, nezlepšil se jejich objem a ani nějaká úžasná délka se nekonala. Možná kdybych měla klasickou verzi, lépe by se řasenka ovládala a výsledek by vypadal kvalitněji, ale protentokrát přesvědčená nejsem. Taky se mi zdá, že občas se trošku obtiskává pod očima. Napadá mě ještě jedno mínus, ačkoliv si nejsem jistá, jestli to není problém pouze u miniatury – používala jsem ji cca od února a po měsíci a půl mi přijde, že začíná poměrně tuhnout, vysychat a použití už vůbec není ono. Ale jsem moc ráda, že jsem tak kultovní produkt mohla vyzkoušet (o to víc, když plnou verzi asi nepotřebuju kupovat). Jo a upozornění pro všechny, kteří rádi odličují řasenky „jedním tahem“ – je to držák a celkem boj! Pokud se chcete podívat na výsledky, u článku o obočí jsou poměrně dobře viditelné.

benefit do the bright thing

Primer THAT GAL – o téhle věci jsem snad nikdy pořádně neslyšela, mám dojem, že každý opěvuje jenom POREfessional. Bázím pod make-up jsem zatím nepodlehla a zkoušela jen asi dvě z různých vzorečků, takže jsem byla dost zvědavá. Docela mě šokovalo, že originální verze obsahuje jen o 4ml více! Buď extrémně plýtvám a požívám nadbytek, nebo je to fakt zvláštní, ta tubička (a její otvor) a vůbec všechno mi přijde úplně pidi, natož že by vám plná verze měla vydržet dostatečně dlouho. Primer opravdu výrazně voní! Příjemně, ale trochu jsem se lekla, stejně tak jeho naprosté a úplné růžové barvy :D na obličeji relativně rychle zasychal, musí se hned dobře zapracovat. Ale opravdu jsem si všimla jakéhosi projasnění tváře. Testovala jsem ho na ples a výdrž líčení opravdu prodloužil, po 6hodinách jsem neobjevila žádné výrazné mapy nebo sražený korektor a podobně. Bází jsem se vždycky bála, už jenom kvůli jejich silikonové podstatě, ale tento je moc příjemný, krémový, a ještě k tomu voňavý.

benefit do the bright thing

 Tekutý rozjasňovač HIGH BEAM – opět jeden z naprostých kultů značky Benefit. Obal je roztomiloučký, aplikátor a celkový styl připomíná lak na nehty. Mám pocit, že obsah musí vystačit navždycky, přitom je to prakticky třetina plného balení, takže v klasické verzi se pravděpodobně dost vyplatí. Jde o tekutý rozjasňovač ve stříbrno-růžovém provedení, ale po rozetření v něm nic do růžova nevidím, takže se nemusíte bát. Podle návodu v krabičce stačí zhruba tři kapky na lícní kost, roztírat musíte poměrně rychle, aby produkt nezaschnul. Lesk působí příjemně jemně, svěže. Jde o můj první rozjasňovač, takže ho nemám bohužel s čím řádně srovnat – já osobně si na ně nepotrpím, nevím, nepřijdou mi extrémně patrné (pokud se nechcete podivně třpytit) a v jejich lesku nevidím vyloženě něco, co by mi zkrášlilo a zhezčilo obličej, vím, jsem barbar!

benefit do the bright thing

benefit do the bright thing

Voděodolná tužka na oči BADgal – nejsem až takový fanoušek klasických černých tužek, už pěknou dobu si vystačím s miniaturou Sephora a Lancome, kterou jsem kdysi dostala. Vyhledávám spíš tekuté linky, klasickou kajalovou jen něco doladím a třeba do horní water-line ji aplikuju vyloženě nerada, protože mi přijde, že ji v očích „cítím“ a zbytek dne slzím. Bohužel ji proto asi nedokážu dost profesionálně posoudit – tužka byla krásně měkká, netahala víčko, barva černočerná. Po nějakých 6 hodinách byla stále stejně intenzivní a nijak se nevymrkala z víčka. Také jsem si nevšimla žádného obtisknutí. 

benefit do the bright thing

Celkově můžu doporučit všemi deseti, podle mě jsou podobné sady senzační způsob, jak vyzkoušet hromadu produktů za dobrou cenu! Hlavně najít ten správný a dokonalý, kde najdete všechny vysněné kosmetické poklady a nebudete mít půlku úplně zbytečně. Mě maximálně dostala tvářenka! A všeobecně celý obsah je podle mě povedený a bez nějakých velkých much – i když to typově třeba nebudou vyloženě moje produkty, nejsou špatné a nic jim neschází. Na Benefit se určitě vrhnu i příště :)

Taky tolik zbožňujete miniatury? Co od Benefitu mi ještě doporučíte?


0 komentářů:

Okomentovat