úterý 10. března 2015

Úprava obočí s L’oreal Brow artist plumper

Dlouhou dobu jsem žila úplně normální život bez dokresleného obočí a byla jsem spokojená. Vyrostla jsem s tím, že vytrhaný blatník je děsivost nejvyššího kalibru a černě namalovaná čára taky (čímž vlastně děkuju mámě, že jsem se nikdy toho hříchu s vytrháním nedopustila). Nějakých barevných zásahů do obočí jsem se proto dlouho bála a teprve od loňského září jsem se mu začala věnovat, ačkoliv ani dnes to pro mě není životní nutnost, bez které bych nemohla skočit do obchodu. Moje obočí má naštěstí dobrý tvar (alespoň já jsem s ním spokojená), k mým hnědo-černým vlasům je normálně a jednoduše černé a i když bych si klidně potrpěla na hustší, ani tam tolik nestrádám. Mým záměrem proto bylo ho jen trošku vyplnit, aby vyvážilo zbytek make-upu v obličeji. Snad proto mi typově tento produkt úplně nesednul, ale podívejme se na něj postupně.

  
(L’oreal brow artist plumper – odstín transparent a medium/dark, cena cca 190Kč)

Jelikož mi docházela bezbarvá řasenka na zafixování a všeobecná nadšenost z Alverde gelu na obočí vypadala slibně, rozhodla jsem se nějakou podobnou věc vyzkoušet. L’oreal byl v akci, takže proč ne? Balení je podle mě povedené, jde o klasický řasenkový tvar v krásném černo-zlatém detailu. Barevná verze má na rozdíl od té průhledné zabarvené víčko. Kartáček je maličký, směrem ke špičce se lehce zužuje. Manipulace je podle mě bezproblémová, jen musíte dávat pozor, abyste si barvou nezamazaly přímo kůži. Tím se dostáváme k odstínu – vždycky se trošku bojím, jak to do mého černého obočí sedne, ale jsem spokojená, tmavý je dostatečně. Mimochodem mám pocit, že to je jediná barevná verze, která je u nás k dostání, takže blondýnky a další mají asi bohužel smůlu.


S transparentní verzí jsem velice spokojená, doteď jsem používala obyčejné bezbarvé řasenky typu Essence a Miss Sporty, protože investovat do drahých mi přišlo zbytečné a nenašla jsem žádnou zlatou střední cestu. Obočí zafixuje skvěle, jen se nesmí zbytečně nanést nadbytek gelu – měla jsem pak při mimice pocit, že mám obočí jako skálu :D   

K tmavé verzi gelu – má prvotní myšlenka byla, že úpravu obočí značně urychlí, ale abych pravdu řekla, nějakou časovou úsporu nepřinese. Musíte pracovat opatrně, abyste si neobarvili kůži (jak jsem zmiňovala výše), práce na chloupcích u kořene nosu (vnitřní koutek oka) je navíc pracnější a delší než u konečku obočí. Já před nanášením obočí ještě pročešu takovým tím typickým kartáčkem (má to nějaký odborný název?). Gel by měl obsahovat částečky (podle oficiálního popisu 0,4mm vlákna), které mají pomoct s hustotou, ale nic takového ve výsledku nepozoruju. Na kartáčku ulpívá vhodné množství produktu, nemusíte ho pořád pracně otírat. Hmota není nijak lepivá ani lesklá, stejně jako transparentní verze chloupky zafixuje a zpevní. Vlastnosti a provedení gelu jsou rozhodně vydařené a hodnotím je pozitivně.

Barva se těžko zachycovala, zkrátka hodně tmavá hnědo-šedo-černá


Výsledný efekt je opravdu velice přirozený. Obočí má trošku sytější barvu, přijde mi takové zamlžené a trošku jednolitější, i když pořád prosvítá všechna kůže pod chloupky, neumím to správně popsat (snad se mi to povede zachytit na fotce). Jak jsem ale říkala, s obočím jsem v zásadě spokojená a nijak nepotřebuju domalovávat chloupky někde bokem, chci jen zlehka vyplnit jeho původní tvar, aby vypadalo hustší a jednolitější. K tomuto účelu Brow artist plumper není nejvhodnějším kandidátem. Myslím, že bude skvěle sedět někomu, kdo má nevýrazné a takové to neviditelné jemňoučké obočí, které potřebuje dostat barevný důraz a prostě se „zjevit“ ve tváři. To já se svým uhlově zbarveným obočím nejsem. Pokud se chcete zbavit zářící kůže pod obočím, určitě si nevystačíte pouze s tímto produktem. Jako „krok navíc“ po lehkém vybarvení tužkou mi vyhovoval určitě víc, když jsem chtěla dosáhnout dramatičtějšího efektu. 

Při fotce zblízka na jedno obočí nebyla vidět prakticky žádná změna, takže alespoň takové celkově "obličejové" srovnání, kde si všimnete nějakého efektu


Těžko tedy hodnotit, každý si úpravu obočí představuje jinak. Transparentní verze je rozhodně perfektní, doporučuji! Barevná verze pak pro hodně přirozený efekt nebo jako doladění vašeho stávajícího rituálu. A pokud vás trápí světlé obočí, které neladí k tmavším vlasům nebo potřebuje vytáhnout, může to být správná volba.

Co vy a vaše obočí? Jste pudrové, voskové nebo tužkové? Máte už holy-grail produkt?


0 komentářů:

Okomentovat