sobota 4. dubna 2015

What I got (MARCH)

V březnu jsem se snažila kosmeticky držet, protože má spotřeba je minimální a všechno se kupí! 

Provedla jsem na parfums maličkou objednávku Saloos (a je to vlastně moje poprvé s touto značkou). Rozhodla jsem se vyzkoušet všemi opěvovanou olejovou metodu odličování, takže jsem sáhla po hydrofilním odličováku ve verzi růžové dřevo a přihodila jsem i balzám na nehty, kdysi jsem měla podobný produkt od Sephory a hezky pomáhal. V akci v Rossmannu jsem pak ulovila můj oblíbený korektor Fit me od Maybelline, takže putoval do zásoby :D


V Tetě jsem si pořídila svou oblíbenou řasenku Gabriella Salvete, na kterou jste si mohli přečíst recenzi v posledním článku. Potřebovala jsem také nějaký lehký krém na ráno pod make-up a 40% sleva na Niveu mě nalákala právě k tomuto stojanu – kdysi jsem měla jejich hydratační denní krém, tentokrát jsem vzala zklidňující novinku (zatím bohužel spíše nespokojenost, určitě čekejte recenzi).


U Tety ještě chvilku zůstaneme, protože k mému poslednímu nákupu mě přesvědčila sleva 33% na značku UMA. O jejich tvářenkách jsem četla několik pozitivních recenzí, takže za tu minimální cenu jsem se rozhodla vyzkoušet odstín, který mě lákal, ale trochu jsem se ho zároveň bála. Odličovací emulze od Clinique byl dárek při líčení na Douglas beauty street, bohužel je to verze pro mastnou pleť, takže možná poputuje spíš k sestře, jelikož já mám obličej jako sušenku. 


V březnu jsem si taky pořídila knížku, po které jsem už dlouho pokukovala – Body Book od Cameron Diaz. Dočtete se v ní o zdravém životním stylu, ať už výživově nebo z fitness hlediska, takže po dočtení dost možná sepíšu celkové dojmy :)

 
Konečně jsem se taky rozhoupala k dokoupení dalších lístků do divadel a na filharmonii! Musím si je užít, než začne léto – tahle kulturní pauza je snad to jediné, co mi na prázdninách vadí :D 

 
A ta nejlepší březnová investice na konec. Letenky do Bruselu! :) v srpnu tam strávíme čtyři dny a už teď se nemůžu dočkat vaflí k snídani a belgické čokolády all day long! :)


 Za co jste poslední měsíc utráceli vy?


6 komentářů:

  1. Já spíš jen za takové drobnosti z drogérie a za oblečení. Jo a vlastně jsem platila dovolenou v Itálii, takže tak. :)

    Jsem zvědavá na tvářenku UMA, vypadá moc hezky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já plánovala spoustu oblečení, ale nic mě nakonec nezaujalo nebo dost dobře nepadlo :-/ na tvářenku bude určitě recenze, zatím jsem ji měla asi jen třikrát a je teda extrémně pigmentovaná!

      Vymazat
  2. Aj ja mam problemy s tym, ze si chcem kupit nieco na oblecenie a nic neviem najst! Mam kopec myslienok v hlave, a nic nie je v obchodoch :(
    Ja som si dopriala moje prve EOS vajicka :)
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pořád sháním ten krátký overal, jeden dokonalý jsem našla v Zaře, ale nakonec z toho zase nic nebylo! :-/ jé, EOS balzám jsem teď taky začala používat :) ale docela mě štve to zavírání, nikdy se nemůžu trefit :D

      Vymazat
    2. ja s amusim priznat - ale nikomu to nehovor :D - ze mne tie EOS balzamy vysusaju per. normalne, regulerne, vysusaju pery. a som z toho hotova, lebo vsetci sa tvaria ze su super super perfektne, tak teda nadalej pouzivam a mastim a mastim a cakam, kedy aj pre mna budu najlepsie na svete :D ked uz som za ne tolko vyhodila, lebo som si nemohla kupit jeden, musela som rovno dva ... ah jaj :(

      Vymazat
    3. Haha, no mě sice nevysušují přímo, ale hydratace skoro žádná. Podle mě je to přesně ten produkt, co má kolem sebe ten "hype" a všichni ho vždycky chtěli vyzkoušet, ale v realitě nic extra.

      Vymazat