sobota 14. března 2015

Sales&offers (1)

Musím se přiznat, že jsem milovník všech možných slevových a nákupních akcí. Jelikož se jich teď vyrojilo rovnou několik, napadlo mě na některé upozornit v článku, abyste se mohli inspirovat a případně odlehčit peněženku ;)



1.    T-MOBILE NAŠIM PRO RADOST

Pokud máte jako operátora T-Mobile, můžete využívat jejich slevového programu, kde se čas od času objeví použitelné akce. Já už stihla využít 20% (v Praze dokonce 30%) na sortiment v knihkupectví Dobrovský. Často se tam objevuje i sleva do parfumerií, tentokrát máte možnost získat 20% do Marionnaud, a to ještě do 7.4. Dermacol můžete nakupovat na stránkách krasa.cz s hezkou 30% slevou. A zmíním i Costa coffee, které v Brně nemáme, ale podle instagramu ho všechny blogerky milují – každé pondělí můžete mít 1+1 kávu zdarma. Obdobný slevový program má i O2, kde se pravidelně objevují třeba slevy do Sephory, ale aktuálně mě tam nic nezaujalo.

2.    MARIONNAUD A DOUGLAS (BEAUTY STREET)
Celkem nedávno vyšly nové jarní katalogy. Ten do Marionnaud si můžete prohlédnout zde, jako obvykle se objevuje pár cenových hitů (například řasenka Clinique – Hight impact za 454Kč nebo báze Artdeco za 160Kč). Douglas katalog jsem na internetu neobjevila, tak jsem vám alespoň vyfotila slevové kuponky uvnitř, zajděte si do něj zdarma do prodejny. Douglas taky opět rozjel akci Beauty street, která mě zaujala už loňský podzim. Tentokrát už mám s kamarádkou rezervovaný termín! Můžete o sebe nechat zdarma hodinu pečovat – dostane se vám konzultace péče, nalíčení, vytvoření účesu a následného zpečetění looku profesionální fotografií. Už teď jsem moc zvědavá!



3.    ROSSMANN LETÁK
Letáky do drogerií jsou moje láska :D taky jimi pokaždé nadšeně listujete? Leták do Rossmanna se pravidelně objevuje každý druhý pátek, ten na příští týden najdete tady. Aktuálně doporučuju rozhodně 25% na celý sortiment L’oreal a 40% na sortiment Nivea. V hezké slevě jsou i Maybelline rtěnky Color Sensational a řasenky, Rimmel Match perfection make-up, Astor Lip Butter (o kterých jsem psala nedávno recenzi), několik věcí z dekorativky Max Factor, pleťové masky Freeman nebo nové produkty na vlasy od Dove.

Po rozkliknutí se fotografie zvětší :)



4.    ONA DNES NÁKUPY
Letošní slevové kupony, které najdete v pondělním vydání Ona Dnes (ale už teď jsou zveřejněné zde), mě poměrně zklamaly. Rozhodně si je prohlédněte, třeba vás zaujmou víc – já možná využiju 20% do Espritu, 20% do Etam, 20% do Orsay, 25% do C&A a knihovničku půjde dobře rozšířit s 20% do Kanzelsberger i Barvič&Novotný. Do Mark&Spenceru sice 20%, ale klasicky je vyloučeno jídlo, grrr! Pokud máte domácího mazlíčka, bude se vám hodit 25% do Pet centra, Dobrých je 20% do kamenných prodejen i e-eshopu Tchibo.

5.    SHOPPING FEVER
To nejlepší nakonec, dá se říct. Letos se chci víkendových nákupů spojených především s ELLE (i když kupóny najdete i v MarieClaire a InStyle) zúčastnit poprvé. I tak v mých očích nepředčily Dny Marianne. Bohužel jako obvykle mnoho obchodů v Brně ani nemáme, takže mimopražští trošku ostrouhají, v časopise není tolik slev do „provařených“ obchodů jako v zářijové Marianne.

Co mě zaujalo? Bude to ideální čas pro pořízení nové obuvi, 25% najdeme do ALDO, Humanicu i Salamanderu. Šatník můžete obohatit s 25% v F&F, 22% je v Lindexu a H&M, nějaké punčošky ulovíte s 25% v Beponu. Co se týče kosmetiky, konečně bude zase sleva v Douglas (20% na vše, 30% na jejich značku a Bourjois), klasických 20% do Sephory (a 30% na jejich značku), a také do Marionnaud, kde jako na jediném místě dostanete ke každému nákupu (nad 500) i dárek, a to jejich bronzující pudr. Do Yves Rocher je nabízeno 32%, mám pocit, že i na dekorativní kosmetiku, těžko říct, jak to bude s klasickými otravnými „zelenými body.“ :D jako poslední se zmíním i zde o knížkách, jediným obchodem je knihkupectví Academia s 22%.



Doufám, že vás článek potěšil a navnadil na budoucí nákupy. Pokud bude co vypíchnout, ráda se rozepíšu na téma slev a akcí častěji, jak už jsem říkala, lovím je moc ráda :) rozhodně si kupóny pořádně prohlédněte, můžete objevit mnohem víc věcí, než o kterých jsem se zmínila!


Jste pravidelnými účastníky speciálních slevových akcí, nebo se jim radši vyhýbáte?

3 komentáře:

  1. Tyjo, to je super! zrovna vcera jsem videla reklamu na ty slevy Ona dnes a nejvic me tam zaujala 40% sleva do Yves Rocher, ale zbytek jsem jeste poradne nevidela :) a ty slevy z Elle jsou taky nekde online, nevis?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, dávala jsem tam odkaz, je to tohle :) http://myshoppingfever.cz/nabidky. Právě v tom Yves Rocher jsou vychytralí, většinou z toho vylučují produkty se "zeleným bodem" a to je tak 80% obchodu, přijde mi :D ale dají se tam najít fajn věci :)

      Vymazat
    2. Dekuju, to jsem si nevsimla :)

      Vymazat