úterý 3. února 2015

Rebecca Minkoff - Mini MAC

Nemůžu to sice tvrdit stoprocentně, ale pravděpodobně každého z nás jednou dožene touha vlastnit něco opravdu kvalitního, značkového, něco, co si budeme hýčkat a propůjčí nám pocit luxusu. Potom namísto deseti rtěnek z drogerie, deseti sandálů z Deichmanna nebo pěti obyčejných bižuterních náramků pokukujeme a šetříme na něco lepšího a zásadnějšího. Já takhle propadla chtíči po kabelce. V mé sbírce jsou „obyčejné“ kousky ze Stradivaria, Pull and Bear a podobně, moje zatím nejlepší byla droboučká stříbrnofialová kráska Guess, kterou jsem koupila v Kanadě (abych přiznala, jinak mě jejich zdejší kolekce vůbec nelákají). Chyběla mi nějaká menší kabelka do města, která má velikost tak akorát – není zbytečně velká ani příliš stísněná, že do ní sotva strčíte mobil. Všechno v mé hlavě splňovala známá Mini MAC od R. Minkoff, nad kterou jsem rozjímala u fotografií fashion blogerek. Přítel mě poslouchal pozorně a protože je úžasný (a já samozřejmě strašně hodná :D), nadělil mi ji k Vánocům. Napadlo mě udělat trochu podrobnější článek, který by třeba pomohl těm, kdo nad ní uvažují – já sama se snažila najít co nejvíc informací a dobrých fotek, když mám do něčeho investovat, nechci kupovat zajíce v pytli. A chybělo mi něco detailnějšího než jen fotka outfitu, kde kabelka ležérně visí na rameni.



Kabelku prý kupoval na stránkách shopbop, což je americký e-shop, takže se nevyhnete clu a DPH, ale poštovné je zdarma. Zásilku mohl sledovat online, dorazila zhruba už za týden, všechno bylo pečlivě oblepené a zabalené, prostě žádný problém a spokojenost :) 

Já si přála klasickou černou verzi, kovové části jsou v barvě rose gold. Samozřejmou součástí je dust-bag, uvnitř kabelky se nacházela i vizitka s popiskem o pravosti a správné péči. Kabelka krásně voní po pravé kůži! Švy, všechno šití a vůbec zpracování je profesionální, nikde nic netrčí a neodstává, zkrátka vidíte kvalitní produkt. Dá se předpokládat, že se časem trochu ošoupe a kovové části poškrábou, ale dokonce i přímo na oné vizitce píšou, že jakási "patina používání" vlastně jen umocňuje design. Rozměry kabelky si ujasníte celkem dobře u oněch outfitových postů, ale pokud někoho zajímají detailně – na délku má 23 cm, na výšku asi 16 cm a šířka (hloubka) je zhruba 5cm.


Kabelka obsahuje dvě kapsy – jednu úzkou plochou na přední straně (já do ní vkládám třeba naši brněnskou šalinkartu), a tu hlavní, uvnitř které najdete ještě mělkou malou přihrádku (skvělá třeba na vložení mobilu). Vnitřní látka má stejný design jako dust-bag, uvnitř je všitý ještě černý kožený pruh s vyraženým logem.

Teď trošku konkrétnější postřehy ohledně vzhledu a funkčnosti:

- na spodní straně se nacházejí čtyři ploché cvočky, já tak nějak podvědomě předpokládala, že na nich kabelka může stát – nemůže :D dobře ale chrání kůži před odíráním, když kabelku opřete, položíte a podobně

- pokud máte hlavní kapsu napěchovanou, klipsna (nevím, jak lépe to nazvat, přítel poradil „skoba“… :D) na přední straně jde hůř otevřít (a vytláčí prohlubně do kůže kabelky)

- přední kapsa je skutečně uzoučká, nepočítejte s tím, že do ní něco kloudného dáte. Kryje ji horní pruh kůže, který musíte odklopit, když se do ní chcete dostat, já s tím mám trošku problém, protože ho nechci úplně vyviklat a rvát a radši se ke všemu chovám jemně

- hlavní kapsa pojme skutečně překvapivě hodně věcí, vzhledem k hloubce kabelky ale horní zip nedovoluje ji úplně „zeširoka“ otevřít (nebo možná jsem zase moc jemná)

- řetízek k pověšení přechází nahoře do kožené části se cvočky, což rozhodně vylepšuje komfort nošení

- úchytky zipů mají z jedné strany vyražené jméno Rebecca Minkoff a visí na nich kožené střapce/provázky. Pokud jsou zipy zapnuté, oboje visí na stejné straně, ale pokud se vám to nelíbí, můžete nechávat přední kapsu otevřenou (díky překrytí koženým poklopem to nejde vidět) a každý proužek kůže pak visí na jiné straně

- zejména na detailech si uvědomíte, proč za tuhle krásku platíte takové peníze, vše je dotažené do detailu – ať už tečkované ražení na druhé straně jezdce zipu nebo úžasně geometrické napojení řetězu


To bude asi všechno, co mě zaujalo a co jsem během používání postřehla, pokud byste měli nějaké dotazy, rozhodně se zeptejte v komentářích. Teď to možná vypadá, jako bych sepsala samé negativní věci, ale chtěla jsem jen vypíchnout drobnosti, které si člověk uvědomí až při nošení a nemá šanci je zjistit dopředu. Z kabelky jsem samozřejmě nadšená, skvěle splňuje všechno to, co jsem si přála, a hlídám ji jako oko v hlavě :) pokud nad ní uvažujete, určitě ji můžu doporučit, nic mě nešokovalo ani nezklamalo.


Kolik jste schopní utratit za kabelku? Máte nějakou značkovou ve sbírce?


5 komentářů:

  1. Trošku jsem si uslintla, to jo, je vážně nádherná a úplně souhlasím s tím, že občas člověk zatouží po něčem trošku dražším a kvalitnějším, co bude mít životnost několik let a nikdy nevyjde z módy :) přeju vám spoustu šťastných společných zážitků!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) jen se bojím, že člověk nemá nikdy dost a i ty dražší kousky by hned hromadil, kdyby mohl :D

      Vymazat
  2. je skvostná! také se snažím v poslední době trochu přemýšlet před unáhlenými nákupy, protože přesně jak píšeš - místo deset kabelek, které doma mám a nosím z toho povětšinou jednu či dvě, bych mohla mít nějaký nesmrtelný kousek, který mi propůjčí ten malinkej pocit luxusu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, a ten pocit za to stojí :) zrovna kabelka je taková zásadní věc a člověk ji může nosit nehledě na roční období a všechno další (narozdíl třeba od nějakých drahých bot), takže si ji člověk užije na 100% :)

      Vymazat
  3. Kabelka je moc krasna. Take premyslim o koupi teto znacky. Mohu se zeptat na delku popruhu?
    Dekuji

    OdpovědětVymazat