pondělí 16. února 2015

Maybelline sametové rty

V novém letáku do Rossmanna najdete akci 1+1 na řadu Colorama od Maybelline, takže je nejlepší chvíle, abych zrecenzovala jejich relativní novinku! Kupovala jsem taktéž v akci, takže jedna tužka na rty vyšla zhruba na 50-60Kč, což je perfektní cena za dobrý produkt. Čtěte, proč byste je měli chtít ;)

Odstínů je docela dost, tuším kolem osmi, já okamžitě sáhla po temné Berry much a jako druhou nakonec přibrala červenou Light it up. Balení je jednoduché a roztomile malé, černá se trochu opatlá, jako obvykle, konec tužky je chytře doplněn barevným značením, takže vám netrvá věčnost, než zjistíte, po kterém odstínu saháte. I zde se opakuje stejný nešvar jako u tužek Sephora (recenze zde), a tím je nutnost ořezávání. Hrot se stane celkem brzy takovým kopýtkovým útvarem – na první pohled se zdá, že to vlastně u takového „jumbo“ typu rtěnky nevadí, ale přece jen je pak nanášení problematičtější, hlavně pokud vlastníte hodně výrazné odstíny jako já. Také se mi potom občas stane, že okraje rtů nejdou dost dobře vyplnit barvou a zůstávají v nich jakési nevyplněné vrásečky, takže častému ořezávání do špičky se rozhodně nevyhnete.


Berry much je úžasně temná tmavočervená /vínová, nejspíš nejtmavší rtěnka v mé kolekci. Perfektní pro všechny, kdo touží po něčem výrazném a tmavém, ale přitom nemá ten „gothic“ efekt a nepůsobí černě. Light it up je podle mě naprosto klasická „hollywood red“, taková ta červená, která sluší snad všem.



Přesuňme se k vlastnostem rtěnky – ty můžu jednoznačně chválit. Občas se u takových produktů setkám s určitou voskovostí, ale Maybelline tužky doslova kloužou po rtech, nijak je netahají, okamžitě rty pokryjí absolutně pigmentovanou vrstvou, která se nijak neliší od intenzity toho, co vidíte na hrotu tužky. Neřekla bych, že jsou doslova matné, spíš takové sametové. Berry much zůstává určitě o chloupek lesklejší. Nezaznamenala jsem žádné vysušování, ani nijak nezvýrazňovaly suchá místa.

(Nahoře Light it up, dole Berry much - na různém osvětlení)
 

Výdrž je perfektní, i po několika hodinách nijak výrazně neblednou. Jelikož je Berry much tak intenzivně tmavý odstín, v průběhu hodin reaguje hůře, po jídle se zevnitř rtů se ztrácí trochu viditelněji a mám problém právě s těmi okraji rtů – rtěnka se jako by rozpojuje a vytváří nepravidelný okraj (snad mě chápete). Light it up se drží lépe, jídlo ani pití ji nijak extrémně neohrožuje, ztrácení je jemné a celistvé, nejen uprostřed. Rtěnky se upravují bez problémů, vrstvení jim nijak neubírá na kráse. Pokud ale nejíte, jen pijete, vypadají snad pořád stejně!

Odstín Berry much, nahoře hned po nanesení, dole po 5 hodinách!


Odstín Light it up na "fotce ze života", bohužel nemám přímo swatchovou fotku, alespoň takhle pro představu



Takže celkově je hodnotím 4.5 body z 5! Neodpustím si kousek srazit za nutnost ořezávání. Nejtmavší odstín ze všech bude klasicky trochu náročnější na údržbu, ale jinak je doporučuju všemi deseti :) utíkejte pro ně!

2 komentáře:

  1. Máš moc pěkný blog. :) Taky mě v poslední době celkem chytly výrazné rty. Na tyhle pastelky jsem koukala u nás v Rossmannu, ale přišlo mi, že tam měli max. 4 odstíny a takové ty tuctové, tak jsem je tam nechala. No možná se na ně půjdu podívat ještě jednou. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu! :) no mě právě ty barvy taky až tolik neuchvátily, chtěla jsem vyloženě tu vínovou a dlouho vybírala, co k ní. Ale mám pocit, že tam byla ještě docela hezká korálová :)

      Vymazat