čtvrtek 26. února 2015

Jemný peeling Manufaktura

Nemůžu tvrdit, že bych byla vyloženě aktivním podpůrcem domácí české kosmetiky nebo nějakého přírodního složení, ale kolem Manufaktury jsem chodila tak dlouho, až jsem si něco koupila. Hledala jsem v té době nějaký bezpečný peeling – všude se o nich mluvilo, tak se mi zalíbila myšlenka vyzkoušet ho, i když ani tělových peelingů moc fanda nejsem. Bála jsem se, co udělá s mou citlivou pletí, zároveň mě táhla vidina odstraněných suchých šupinek, které mě občas trápily. Tušila jsem, že nejlepší volbou by mohl být enzymatický peeling, ale nechtělo se mi investovat do nějakých drahých v Sephoře. A pak jsem objevila tenhle! Pochází z řady 100% sensitive face care, což mě holt přemluvilo.

 

(Manufaktura - Čistící obličejový peeling s panthenolem a mandlovým olejem pro citlivou pokožku, cena 169Kč)

Obal je jednoduchý, ale naprosto funkční, alespoň vás ničím neurazí. Úctyhodných 160ml si neumím představit, že během příštích let vypotřebuju :D pro použití na obličej mi stačí malé množství na jednom prstu, asi velikost většího hrášku. Po otevření se na vás vyhrne zvláštní parfemace – není to ani vůně, ale ani zápach, připomíná mi to prací prášek nebo něco podobného. Každopádně je to dost intenzivní, což by někomu mohlo vadit. Peeling obsahuje panthenol, mandlový olej a další fajn látky (těžko říct, v jak účinném množství, bohužel se ve složeních moc neorientuji). 


Částečky uvnitř jsou skutečně malinké, podle oficiálního popisu jsou to mikročástečky z bambusu. Je to můj první obličejový peeling, takže nemám nějaká velká srovnání, ale něco škrábavého bych na pleti rozhodně nesnesla. Tohle je opravdu jemné, opatrné, přesně tak, jak jsem si přála. Po aplikaci mám lehce červený obličej, ale žádný pocit nějaké podrážděnosti a narušení pokožky. Pnutí není nějak zásadní, ale vždycky se ráda namažu.

Eh, říkám si, že to nakonec vyšlo trochu nevábně... :D pokus o demonstraci složení a částeček



Že bych měla nějaký dojem dlouhodobého rozzáření a zlepšení pleti díky tomu, že si odstraňuji odumřelé buňky, to zase ne. Možná bych ho musela používat častěji než 1x týdně, ale nic se nemá přehánět, obzvlášť s peelingy. S nepříjemnými suchými šupinkami ale určitě pomohl (i když největší zásluhu na nich má můj holy-grail krém za páďo, ale o tom někdy příště).

Pokud hledáte nějaký ne-invazivní peeling nebo jednoduše chcete někde začít, tak jako já, můžu vám ho s klidným srdcem doporučit :) za trochu přehnanou parfemaci strhávám bod, takže dávám 4 z 5.



 
A co vy? Peelingovat, či nepeelingovat, to je, oč tu běží?


2 komentáře:

  1. Já teda peelingová úplně nejsem, mám jeden od Alverde na obličej a jeden ze Sephory na tělo, měla jsem ještě od značky Balea, ale ten měl hrozně umělou vůni :D no každopádně tento mě zaujal, kolem Manufaktury vždy jen chodím a moc jsem si tam toho zatím nekoupila, jen krém na ruce a ten byl úžasný :) a mimochodem " pokus o demonstraci složení a částeček" pobavil :D co naděláme no, ne každá kosmetika vypadá krásně a je fotogenická :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky ne, ale jak je to všude na blozích, tak má člověk hned pocit, že je musí používat a až potom bude dokonale hebký a mladistvý :D jsem si právě říkala, že musím být profesionální a doložit nějaký detail, a pak to vypadá takhle :D

      Vymazat