pondělí 9. února 2015

Jak nalíčit oči jedním tahem se Sephorou

V Sephoře právě probíhá akce „přineste starý produkt a kupte stejný nový se slevou 30%“, takže je ta nejlepší chvíle povědět si něco o těchto stínech. Škoda jen, že kdysi byla při této příležitosti sleva 50%, nejspíš i na Sephoru dopadla krize :D Jumbo pencils a další krémové stíny mám moc ráda, poslouží skvěle hlavně ve chvíli, kdy spěcháte nebo zkrátka toužíte po jednoduchém líčení. Jsou moje top, když přijde na cestování a dovolené! Dobře se také dají použít jako podklad pod pudrové stíny, ale tyto tužky od Sephory mají tak krásné barvy, že si bohatě vystačí samy. Jako první jsem si už před rokem a půl koupila fialovou a zanedlouho se přidaly další čtyři odstíny.

 
(SEPHORA Jumbo pencils, cena cca 270Kč)

Jumbo pencils nejspíš každý zná, vyrábí je velké množství značek (od levných NYX po dražší MUFE), já mám doma pouze tyto od Sephory. Daly by se použít i pro vykreslení linky, ale nikdy jsem se o to nepokoušela, hrot mi přijde přece jen moc tlustý. Nevýhodou je, že se musí ořezávat namísto mnohem vhodnějšího vysouvání – nesnáším, když se takhle plýtvá produktem! Navíc musíte vlastnit ořezávátko vhodné velikosti. Balení se docela lehce zapatlá, hlavně pod víčkem, ale to už tak bývá. Perfektní je barevné značení na konci tužek, díky kterému okamžitě víte, po jakém odstínu saháte.

Stíny jsou hezky krémové, nijak nedrhnou a víčko vám netahají. Když se nanesou, máte ještě chvilku na jejich rozmazání, u neutrálnějších odstínů to jde poměrně jednoduše, protože se dobře ztratí v pleti, ale nepočítejte s tím, že ty tmavé výrazné ztratíte stejně dobře jako pudrové stíny. Při blendění navíc můžou pozbývat na intenzitě. Nejjednodušší je proto najít ve sbírce obdobný stín klasické konzistence a trochu jim pomoct. Zkoušela jsem také mísit barvy dvou tužek k sobě, ale nefunguje to, přechod nikdy nebude vypadat dobře (nebo jsem holt dřevo :D).

Moje víčka jsou spíš suchá, takže s výdrží problém nemám, nanáším je bez báze. Nepřijde mi, že by nějak bledly během dne. Výrazné odstíny se ale mohou trochu srazit v záhybu oka, pokud je tam nanesete příliš silně. Nejvhodnější je tužkou naplno vybarvit pohyblivé víčko, směrem k záhybu už šetřit a stíny tím směrem spíš jen rozetřít. Myslím si, že na hodně mastných víčkách by bez báze úplně beze změny nevydržely, ale těžko soudit. Deklarovanou voděodolnost však splňují. 



15 Purple – název purple je možná trochu zavádějící, rozhodně se nebojte ničeho extra vínového, jde o takovou hnědo-burgundy barvu, která je sice tmavá, ale v podstatě na oku nijak nekřičí a pro mě je skoro neutrální
09 Kaki – tlumená zelená kaki, pokud se klasické zelené bojíte, tohle je podle mě skvělá volba
04 Taupe – klasická neutrální taupe barva, dost podobná Colour Tattoo v odstínu On and on bronze
14 Violet – opravdu ukázková výrazná fialová
08 Gold – krásná sytá plná zlatá barva, laděná do teplé



(zleva 14 Violet, 15 Purple, 08 Gold, 04 Taupe a 09 Kaki)

Všechny stíny už mám v kolekci přes rok a nijak nevysychají, pouze fialový stín číslo 15 je záhadou. Už zhruba po půl roce dost zvláštně rozměkl, ani lednička mu nepomohla, nic. Používat se pořád dá, ale trochu s obtížemi, možná až se mi ho podaří pořádně ořezat a zbavím se té „poškozené“ části, všechno bude v pořádku, ale záchranná operace zatím neproběhla.

Jaký je závěr? Tužky Sephora se v žádné kosmetické sbírce neztratí, jsou opravdu jednoduše použitelné, lehce se ve spěchu hodí do tašky a jde se. Pokud se třeba někdo v létě u vody maluje, nemůžou ho zklamat. Nějaké vícebarevné profi kombinace očního make-upu bych od nich ale neočekávala, opravdu se nejvíce hodí jako jednobarevný nános barvy nebo podklad. A popisovanou 12hodinovou výdrž bych asi taky vzala spíš s nadsázkou, zas takové držáky to nejsou. Ale i tak dávám 4 body z 5, vyhovují mi. Škála odstínů je veliká, takže si určitě vyberete, při příští návštěvě Sephory je nezapomeňte okouknout!


Co si plánujete koupit během Sephora akce? Nebo letos vynecháte?


2 komentáře:

  1. Tyhle tužky už si musím vážně koupit, slyším na ně odevšad samou chválu :D a jinak s tím ořezáváním máš úplnou pravdu, je to celkem opruz, že si člověk musí kupovat ořezávátko a tak podobně, v tomhle jsou tyhle jumbo tužky od MUFE úplně úžasné, jsou vysunovací a na konci mají takové mini ořezávátko když chce člověk vytvořit tenkou špičku a udělat s ní třeba právě tu linku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ty NARS tužky na rty jsem si kvůli tomu ořezávání pořád nekoupila... :D MUFE to má vážně skvěle vymyšlené, já bych nakázala vysunovací mechanismus povinně všude :D docela mě láká i jejich verze, ale prozatím zůstávám u těchto levnějších, podle mě jsou fakt povedené, hlavně když to srovnáš s cenou :) ještě když je na ně pořád akce v Sephoře

      Vymazat