čtvrtek 15. ledna 2015

Armaniho vražedné oči

 Očních stínů mám hodně. HODNĚ. Jednu dobu byly mou největší vášní, teď jsem přesedlala na rtěnky, protože jsem i já sama uznala, že už většinu „vysněných“ stínů vlastním. Spíš než po barvách teď pátrám po neobvyklých strukturách, efektech. Jakmile jsem na temptalii objevila swatche presovaných stínů Eyes to kill od Giorgo Armani, propadla jsem jim (zařadila je dokonce mezi 10 nejlepších stínů za rok 2011).

Je všeobecně známé, že L’oreal infallible eyeshadows jsou prakticky stejné, taky doma dvoje mám. Ale totožné fungování a obal neznamená, že u L’orealu najdete takhle fenomenální a originální barvy.

 
  (Giorgio Armani, Eyes to kill – odstín 03 Purpura, cena v Douglas 959Kč)

Cena za mono-stín je děsivá, ano, ale balení vám vydrží pravděpodobně do konce života. Kupovala jsem na Dny Marianne při slevě 20%, takže se utracená částka lehce zmenšila. Dívala jsem se, že se prodávají i na parfums, jen některé odstíny teď nejsou dostupné.

Stíny se nachází v malé skleněné dózičce, kde jsou ještě bezpečnostně stlačený černou ,,pokličkou“. U jejího vyjímání si musíte dávat trošku pozor, někdy se prášek stínů dostane nad ni a můžete se těšit na menší nepořádek.  

Samotné stíny jsou jakýsi stlačený hedvábný prášek. Při prvních dvou líčeních jsem byla trošku zklamaná, ale chce to najít správný způsob nanášení, abyste naplno využili všechny přednosti – potom už budete jenom nadšení. Já aplikuju nejprve štětečkem a potom ještě naberu trochu barvy na prst – tím pak poťupkám víčko, což dodá poslední nádherně třpytivou vrstvu. Musíte také dát pozor, abyste na štětec nenabrali zbytečně moc barvy, nebo se jemný prášek sesype pod oko (když to vychytáte, žádné prášení jako takové nehrozí).



Můj odstín se skládá z fialových a zlatých částeček, pokaždé se na víčku naklánějí trochu jiným směrem, ale základem je ona purpurová. Lesk je opravdu úžasný, někomu to možná na denní nošení nebude vyhovovat, ale já se v tom doslova vyžívám. Je to perfektní barva k samostatnému nošení, kdy líčení očí nevyžaduje speciální snahu a čas. Byla jsem skoro v šoku, když mi ji na vánočních trzích nadšeně pochválila prodavačka ve stánku, která mi podávala punč.

Swatch vlevo je na mokro, vpravo na sucho - vidíte, že intenzita barvy je prakticky stejná



Stíny aplikuju na bázi Urban Decay, ale i bez ní lehce navlhčeným štětečkem. Výdrž je nekonečná. Nikdy se mi neslily v záhybu. Dokonce jsem je aplikovala na náš silvestrovský výlet – v 7 ráno byly na očích a vydržely tam celý den v Praze a prakticky celou noc v autobuse, než jsem se před Benátkami šla odlíčit a upravit. Ztratily něco z lesku a intenzity, vybledly, ale žádné slévání.

Produktu nemám prakticky co vytknout, jen trochu nešikovné zacházení při otevírání a možné opadávání při aplikaci. Při dalších Dnech Marianne si brousím zuby ještě na odstín 02 – Lust Red. Celkové hodnocení 4,5 z 5.

 
Zkoušeli jste už kosmetiku Armani? Které stíny jsou podle vás drahé, ale vyplatí se?

1 komentář: